הורים לתלמידי הקירוב של קרן ההסעות שהשתתפו בלימוד 'אבות ובנים':

"התרגשנו לראות את הבנים נהנים מלימוד הגמרא ואנו שמחים ששלחנו אותם לחינוך תורני"

פעילות מרגשת של קרן ההסעות לט"ו בשבט: הורים לתלמידי הקירוב למדו גמרא עם בניהם במסגרת לימוד 'אבות ובנים' שהתקיים בבתי הספר התורניים * "הלימוד של הילדים והחינוך התורני שהם סופגים שינה לטובה את כל הבית", אמרו ההורים

"החינוך של הילדים משפיע על כל הבית". לימוד 'אבות ובנים' של תלמידי הקירוב עם הוריהם בבתי הספר

פירות הילולים: עשרות תלמידי קירוב של קרן ההסעות השתתפו בפעילות מיוחדת לרגל ט"ו בשבט – לימוד 'אבות ובנים' בבית הספר התורני. הפעילות התקיימה בכמה בתי ספר תורניים רבים ברחבי הארץ, במסגרתם התכנסו האבות לשעת לימוד גמרא בצוותא עם בניהם בכיתות הלימוד שלהם. 

היה זה מחזה מרגש לראות הורים רבים ממשפחות הקירוב מגיעים אל בתי הספר, נכנסים לכיתות הלימוד של בניהם ולומדים עמם בצוותא את הגמרא אותה זכו הילדים להכיר וללמוד בזכות 'קרן ההסעות'. הלימוד נערך באמצעות דפי גמרא מיוחדים שהודפסו ללימוד 'אבות ובנים'. חדוות הלימוד הורגשה היטב בכל הכיתות כאשר הילדים מסבירים להורים על הסוגיה הנלמדת. ההורים התפעלו מאד מהידענות הרבה של הילדים ורוו נחת רב מפירות ההילולים של החינוך התורני. 

התגובות שבאו אחר כך מכוון ההורים היו מרגשות מאד. רבים מההורים שהתנגדו בתחילה לשלוח את בניהם לבית ספר תורני הגיעו במיוחד להודות על החינוך היהודי המסור המושקע בילדיהם. "התרגשנו להכיר את לימוד הגמרא של הילדים ואנחנו רואים כיצד הם נהנים מהלימוד הזה", סיפרו ההורים, "דרך הילד והמושגים שהוא מביא עמו הביתה למדנו להכיר את התורה והמצוות" סיפרו ההורים, "אנחנו נהנים לראות כיצד הילדים שינו את עצמם והפכו לבעלי מידות והחינוך הזה משפיע על כל הבית", הם אמרו. 

בנוסף, קרן ההסעות קיימו 'טיש ט"ו בשבט' כדי להמחיש לילדים את שבעת המינים ודיני הברכות. הפעילות התקיימה בכמה בתי ספר של הקירוב ברחבי הארץ, כאשר לרבים מהילדים זו הייתה חוויה ראשונה של סדר טו בשבט. הילדים נהנו מאד מהסדר המיוחד והפירות שהשתבחה בהם ארץ ישראל ואף הביאו הביתה ערכה מיוחדת של פירות ט"ו בשבט. 

פעילויות אלו הם חלק קטן מהפעילויות החינוכיות הרבות שמפעילה קרן ההסעות בקרב אלפי תלמידי הקירוב, הזוכים לחינוך תורני בזכות ההסעה המביאה אותם מידי בוקר לבתי הספר התורנים. קרן ההסעות ממשיכה לעשות מאמצים כבירים גם בתקופה זו לקיים כסדרו את מערך ההסעות האדיר בכל רחבי הארץ, הכולל למעלה מ-20,000 ילדים היוצאים מכ-260 ישובים ל -127 בתי ספר תורניים הפזורים ברחבי הארץ.  

בכל בוקר ניתן לראות את המחזה המרגש של רבבות תלמידי חמד, מאינספור יישובים ומושבים מרוחקים עולים על האוטובוסים המיוחדים של 'קרן ההסעות' המסיעים אותם למוסדות החינוך התורניים, בדרכם לגדול בתורה ויר"ש טהורה על פי הדרך המסורה. הורים רבים הביעו את תודתם העמוקה לראשי הארגון ואמרו שלולא הסעה זו הם היו נאלצים ללמוד בבית ספר ממלכתי ולא זוכים לחינוך תורני.